Fest!!!

En rolig kväll med kompisarna.
Sitter och lyssnar på en bra låt som jag tack vare Lava(yesterdaysgone) blivit beroende med :P
Imorn slutar jag tidigare sen ska jag dra till en resturang och äta och sånt.
Sen händer det tyyppp inget.
På lördan blir det picknik med kompisarna.
Dom senaste dagarna har det varit vinter väder men nu i helgen ska det bli fint väder och söndan 22 plus garder ^-^
Söndan går jag säkert ut med kompisarna.
Idag "vattnade" jag min kompis stackarn fick gå hem genom blöt X)
Hahahahaha roligaste stunden XD
Hahaha vi tog vatten med oss till skolan :P

Kommentarer
Postat av: wendy

haha fett roligt det var:D

2011-05-05 @ 21:07:00
Postat av: jenifer

ofta blir det 22 grader?

fint blogg :D

2011-05-05 @ 23:25:18
Postat av: Scarlett

Wendy:hahahaha jaaa

Jenifer:Jo 22 grader, tack :D

2011-05-06 @ 07:16:24
URL: http://sizzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0